Bij Bureau Schmidt borrelen ze voor nieuwe medewerkers

Klant

Bureau Schmidt

Locatie

Leeuwarden

Verbaasd met

Een verfrissend nuchter campagneconcept

Diensten

Strategie Concept en campagne, Videografie, Online marketing

Nieuwe medewerkers aantrekken gaat steeds lastiger. Of ging, in het geval van Bureau Schmidt. Voor het ingenieurs- en adviesbureau bedachten we een verfrissend nuchter campagneconcept dat écht laat zien hoe het er binnen het bedrijf aan toegaat. Door ‘Borrelpraat’ krijg je een uniek kijkje binnen het bedrijf nog voordat je gesolliciteerd hebt. Zo krijg je alvast een beeld van je (potentieel) nieuwe werkplek en collega’s. Dat het z’n vruchten afwerpt, is dan ook een proost waard!

De BS-filosofie en sfeer

‘Toevallig’ weten we dat het met de werksfeer en het teamgevoel bij Bureau Schmidt meer dan goed zit. We omschrijven de medewerkers daar graag als ‘sociale techneuten’. Naast hard werken, maken ze altijd tijd voor een praatje of een (flauwe) grap. Iedereen kent elkaar, is bereid te helpen en de lijntjes zijn kort. En hoe kun je die sfeer nou beter overbrengen dan met bewegend beeld? Voor de videografie vlogen (niet letterlijk, hij komt per boot) we onze vaste flexibele fotograaf in: Kevin Kiewiet.

Lees meer

Lees minder

Kom dan bij ons

Naast de hoofdvestiging in Leeuwarden reisden we voor de opnames af naar Groningen, Zwolle en Heerhugowaard. Na het opnemen en editen, werden de video’s online gedeeld met het grote publiek. We maakten een aparte landingspagina met de url: komdanbijons.nl. Weer eens wat anders dan de standaard ‘werken bij’-pagina.

Door het delen van korte trailers zorgen we via organische en gepromote social media content en een online campagne voor extra bereik en verkeer. Ben je enthousiast geworden van de video? Dan kun je direct doorklikken naar de vacatures om te solliciteren. Eerst eens offline kennismaken? Dan ben je bij Bureau Schmidt van harte welkom voor een kop koffie. Óf een borrel!

In de huidige arbeidsmarkt is het voor veel werkgevers lastig om goed personeel te vinden. Wat dacht je van een creatieve campagne die écht bij je past? BAAS helpt je graag!

Lees meer

Lees minder

Bekijk meer werk

Bekijk